Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ons doel is om u producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Mocht er desondanks iets misgaan tijdens het transport of ontstaat er een ander probleem, dan kunt u aanspraak maken op onze garantie. Volgens het Europese recht bent u gedekt voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Mogelijk komt u ook in aanmerking voor aanvullende rechten onder Nederlands recht.
Bij constatering van een defect, verzoeken wij u dit binnen twee maanden aan ons te melden. Afhankelijk van de omstandigheden kan een langere termijn ook geaccepteerd worden. Wij garanderen een kosteloze reparatie of vervanging bij tijdige melding van gebreken.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."